אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/ אורח

להזמנה מהירה, פתחו חשבון משתמש ותיהנו מהמסלול המהיר לשליחת הזמנה.

להרשמה

אמנות קיר - קישוטי קיר ממתכת

 

הדרך הכי טובה להוסיף מראה מודרני לעיצוב של הבית היא לקשט את הקיר עם פריטי אמנות ממתכת. כמו כן, אפשר להתאים את הפריטים השונים לסלון, למטבח, לחדרי השינה או אפילו לשירותים – כדי להעניק לכל חלל אופי אחר. אז איך עושים את זה? הנה כמה הצעות

 

קישוט קיר ממתכת הוא פריט עיצוב קטן שעושה שינוי גדול בכל המראה והאווירה של הבית. אם בעבר נאלצנו להסתפק רק בתמונות קיר סטנדרטיות, הרי שהיום אפשר להזריק מראה מודרני לחלל הפנים של כל חדרי הבית באמצעות אמנות קיר אקסקלוסיבית. בנוסף, המגוון הגדול של קישוטי קיר ממתכת הופך את האמנות הזו לנגישה מאי פעם.

השאלה היחידה היא איך בוחרים קישוטי מתכת לקיר ולפי מה כדאי להשוות ביניהם. אז קודם כל, חשוב לבדוק את האיכות של חומרי הגלם. גם אמנות לתליה על הקיר צריכה להיות איכותית, בעיקר אם רוצים ליהנות ממנה לשנים רבות. לאחר מכן, אפשר להשוות בין קישוטי קיר לפי הטעם האישי ולתת עדיפות לדגמי תמונות ממתכת שמתכתבים עם סגנון העיצוב הקיים.

 

 

אמנות קיר - קישוטי קיר ממתכת

 

 

הסוד לעיצוב פנים: התאמת אמנות קיר לחדרים השונים

אמנות קיר ממתכת יכולה להתאים לכל החדרים השונים של הבית. כך למשל אמנות לקיר בסלון בדרך כלל תהיה גדולה, תמשוך תשומת לב ותיתן את הטון מבחינת האווירה והסגנון הכללי. לעומת זאת, קישוטי קיר ממתכת לחדרי שינה מתאפיינים במראה עדין, מלוטש ומהודק ואין גם שום בעיה לשלב 2-3 פריטים כאלה על הקירות הנבחרים.

לשם השוואה, אמנות קיר למטבח או לשירותים נוטה להיות בעלת תכונות קצת אחרות. אמנם על טעם וריח קשה להתווכח וכל אחד או אחת מאיתנו יכולים לבחור את הקישוטים שנראים לנו המחמיאים ביותר, אבל יש גם המלצות מקצועיות.

 

איזה קישוטי קיר מומלצים למטבח או לשירותים?

אחת ההמלצות היא לשלב במטבח קישוטי קיר מתכת שמתאימים לעיצוב מודרני ולא תופסים הרבה מקום. בניגוד לחדרים אחרים בבית שבהם הקירות מיועדים בעיקר לאמנות ודקורציה, יכול להיות שאת אלו שנמצאים במטבח נרצה לנצל לתליית מדפים או פתרונות אחסון אחרים. לכן לא צריך לוותר על אמנות קיר, אבל כן חשוב לתכנן אותה נכון.

לגבי השירותים או חדרי המקלחת, הדגש הוא על עמידות המתכת וחומרי הגלם בפני סוגים שונים של בלאי, לחות ונזקים. הפתרון הרלוונטי יכול להיות למשל אמנות קיר מאלומיניום או נירוסטה, או שילוב של קישוטי קיר עם מראה וזכוכית. כל עוד שומרים על הבטיחות ומביאים בחשבון את המאפיינים של חדרי המקלחת והשירותים בהשוואה לשאר החדרים בבית, אין סיבה להתפשר על העיצוב.  

 

קטלוג "גוונים" – הבית החדש שלך לאמנות מתכת

מעצבי הפנים והאמנים מאחורי "גוונים" מבינים עד כמה קישוטי קיר ממתכת יכולים להיות חשובים עבורך. בשביל לעזור לך לבחור ולהשוות בין סוגים שונים של אמנות לתליה על הקיר, אנו דואגים לעדכן את הקטלוג לעיתים קרובות ולהביא אליו רק פריטים איכותיים ואלגנטיים.

סקירה קצרה של קטלוג "גוונים" היא כרגע הצעד היחיד שמפריד בינך לבין בית מעוצב עם אמנות קיר לכל דבר ועניין. שוחרי אמנות מוזמנים להתרשם מהקטלוג כדי לקבל השראה, מעצבי פנים יכולים לפנות אלינו כדי להתייעץ ובעלי בתים או דירות מוצאים אצלנו מגוון מוצרי דקורציה לקירות שמשתלבים בכל חדרי הבית.

רוצה לקבל פרטים נוספים? נשמח לעמוד לרשותך מיד אחרי השארת פרטים באתר, או לאפשר לך כבר עכשיו לבצע הזמנה מאובטחת של אמנות/דקורציה לקיר ברמה הגבוהה ביותר.