אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/ אורח

להזמנה מהירה, פתחו חשבון משתמש ותיהנו מהמסלול המהיר לשליחת הזמנה.

להרשמה

אמנות מתכת וקישוטי קיר לבית

 

היכרות עם היתרונות השונים של אמנות מתכת עוזרת להבין למה כדאי לשלב את הקישוטים והדקורציה גם בחלל הפנים של הבית הפרטי. בנוסף, אמנות מתכת מבליטה את סגנון העיצוב המודרני של הבית – אבל יכולה להתאים גם לחלל שמעוצב בסגנון כפרי או קלאסי

 

אמנות מתכת היא לא תחום חדש, אבל רק בשנים האחרונות החלו האמנים לשלב את היצירות שלהם גם בתוך עולמם של בעלי הבתים הפרטיים. התוצאה היא מגוון רחב של פריטי אמנות מתכת ברמה הגבוהה ביותר ובמחיר נגיש.

תודות להצלחה של התחום ולפרץ יצירתיות מעורר השראה, גם בעלי בתים פרטיים יכולים היום לשלב פריטי אמנות בחדרי השינה, במטבח, בסלון ולמעשה בכל חדר אחר. מכאן והלאה, השאלה היחידה היא איך נכון לעשות את זה ולמה לתת עדיפות למתכת על פני חומרי גלם אחרים.

 

 

אמנות מתכת וקישוטי קיר לבית

 

 

מה היתרונות של אומנות במתכת לקיר?

לאמנות מתכת יש כמה יתרונות מאוד משמעותיים. קודם כל, עצם השימוש במתכת משנה את הסגנון הדקורטיבי ומתכתב עם המאפיינים של סגנון עיצוב מודרני. אבל במקביל, המתכת שבה משתמשים היא דקה ולכן אפשר לשלב אותה בקלות גם בבתים שמעוצבים בסגנון כפרי או קלאסי.

יש לכם הרבה פריטי עץ בבית? לא אמורה להיות לכם בעיה למצוא אומנות במתכת לקיר ולרענן את האווירה בלי להיכנס לשיפוץ יקר ומסורבל.

שנית, עבודות אומנות במתכת מתאימות לבתים פרטיים כי הן עמידות, חזקות ובטוחות. מתכת הפכה לאחד מחומרי הגלם הפופולאריים בעולם כי יש לה תכונות טבעיות של חוזק ועמידות, אז אין סיבה לוותר על זה בבית פרטי. למעשה, דווקא על קירות של בתים פרטיים אפשר לראות באופן הכי אלגנטי את השילוב המחמיא בין עבודות מתכת אמנות והעדפות של גברים ונשים בכל הגילאים.

 

שילוב אמנות בבית – עם קישוט קיר מחמיאים

כל היתרונות השונים של אמנות מתכת מקבלים ביטוי בשלל קישוטי קיר. נכון שאפשר להשתמש במתכת כדי לייצר פחות או יותר את כל סוגי הרהיטים, אולם המראה המודרני של קישוטי הקיר מציב אותם במקום הראשון מבחינת אווירה, עיצוב ופרקטיקה.

פריטי קיר שונים מאפשרים לשלב דקורציה ממתכת בכל חדרי הבית ובתקציב יחסית נמוך. בעזרת אמנות מתכת קיר רגיל הופך לקיר מעוצב שהושקעה בו מחשבה ויצירתיות. בין אם הקיר הזה בסלון או בחדר המדרגות, אי אפשר להתעלם ממנו ומההשפעה החיובית על האווירה בפרט ועל איכות החיים בכלל.

לשם השוואה, תמונה רגילה לא יכולה להשיג תוצאות כאלה והיא בדרך כלל הופכת להיות שקופה אחרי כמה שנים של תלייה על הקיר. לעומת זאת, אמנות מתכת וקישוטי קיר לבית מצליחים לשמור על הרלוונטיות שלהם – כי אמן אמיתי באמת ישב, חשב ותכנן אותם. כאן, הדוגמא הכי טובה היא תמונת מתכת צבעונית שמשלבת בין האלמנטים.

 

אוהבים אמנות? זה הקטלוג בשבילכם

הקטלוג החדש של "גוונים" הוא מה שחיכיתם לו בשביל לשלב סוף סוף את האמנות גם בתוך הבית שלכם. אם עד היום התרגלתם לראות פריטי אמנות רק במוזיאון או באולמות תצוגה, הגיע הזמן להיכנס לאתר הרשמי של "גוונים" ולראות בעצמכם ממה כל ההתלהבות.

אנו גאים להשיק קטלוג אמנות מתכת לבית ונציגינו יכולים לעזור לכם להשוות בין קישוטי קיר שונים. אומנות במתכת לקיר מקבלת אצלנו יחס מכבד וכל פריט בקטלוג עומד בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות. כעת, באפשרותכם להזמין דרך אתר "גוונים" שלל פריטי אמנות מתכת וקישוטי קיר לבית וכמובן להוסיף לסל גם רהיטים, אקססוריז ועוד.