אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/ אורח

להזמנה מהירה, פתחו חשבון משתמש ותיהנו מהמסלול המהיר לשליחת הזמנה.

להרשמה

טיפים לעיצוב הבית ב-2021

הטרנד הכי מעודכן בתחום של עיצוב הבית מתמקד בחיסכון במקום, בשמירה על היגיינה ובשימוש בכמה שיותר פתרונות אחסון. אז איפה מקבלים השראה ואיך בוחרים רהיטים מתאימים? הנה כל הטיפים החשובים

 

 

כל שנה יש טרנדים חדשים שמשפיעים על איך שהבית שלנו ייראה. היכרות עם הטרנדים האלה חשובה לא רק כי הם קובעים מה כדאי לעשות בתהליך הארוך של עיצוב הבית, אלא בעיקר משום שיש להם השפעה על איכות החיים.

אם נבחר סגנון מעודכן, אופנתי ורלוונטי של עיצוב בית, נרגיש טוב יותר כל פעם שנחזור אליו מהעבודה או הלימודים. בטווח הארוך, האופן שבו נבחר לבצע עיצוב לבית גם יקבע את הערך שלו ואף יכול להשביח את ערך הנכס. מכאן והלאה, השאלה היחידה היא רק איך עושים את זה נכון.

 

הכל מתחיל בעיצוב פונקציונאלי

השנה הנוכחית למשל מתאפיינת בכמה דגשים חדשים שלא היו קיימים בעבר. קודם כל, עיצוב בית מודרני נשען היום על כמה שיותר פתרונות אחסון. על רקע עליית מחירי הנדל"ן בארץ ובעולם מצד אחד והביקוש הגבוה לבתים צמודי קרקע עם גינה וחצר מצד שני, חנויות עיצוב לבית מציבות את הפונקציונאליות בראש סדר העדיפויות.

המשמעות של עיצוב בית מודרני היא שיש בו פתרונות אחסון שחוסכים מקום. פתרונות כאלה אפשר לבחור תוך כדי עיצוב הבית אונליין עם ארונות, שידות, מדפים, ספריות, כונניות וכן הלאה. במידה ומחפשים רעיונות לעיצוב הבית החדש, ניתן גם להתייעץ עם אדריכל ולקבל טיפים לעיצוב הבית מבעלי מקצוע שמגיעים מהתחום ומכירים אותו.

 

 

שנת 2021: ההיגיינה חוזרת לאופנה

אי אפשר לדבר על רעיונות לעיצוב הבית בשנת 2021 בלי להזכיר את הקורונה. אחרי שנה שלמה של סגרים ובידודים, אין פלא שכולנו רוצים להשקיע קצת יותר בחלל הפנים של המקום היחידי שבו אנחנו מרגישים מוגנים ובטוחים.

השנה למשל יש דגש מיוחד על פתרונות עיצוב, ריהוט ואחסון שמיוצרים מחומרי גלם שאותם קל לנקות. חומרים אלו עוזרים לשמור על היגיינה, נראים נהדר גם אחרי ניקיונות יום יומיים ומרחיקים באופן טבעי סוגים שונים של חיידקים. כמו כן, החדשות הטובות הן שהשימוש ברהיטים מעוצבים כאלה לא מחייב חריגה מתוך מסגרת התקציב ולא מתנגש עם ניסיון של עיצוב הבית בזול ובאופן משתלם.

 

מה לגבי הסלון?

עוד משהו שחוזר על עצמו בקטלוגים של עיצוב הבית בשנת 2021 היא ההפרדה בין החדרים. אולי זו עדיין הקורונה ואולי לא, אבל אין ספק שכיום מקובל יותר לעצב כל חדר בבית בסגנון מעט שונה. לשם השוואה, הדגש בסגנון קלאסי של עיצוב בית הוא דווקא על יצירת הרמוניה בין החדרים ועל שמירה על אותו קו עיצובי – אבל ב-2021 זה פחות שכיח.

האלטרנטיבה של חנויות עיצוב לבית היא להציע מגוון רחב של פתרונות ריהוט, דקורציה ואסתטיקה עבור חלל הפנים. זה מתחיל עם חללים חשובים כגון עיצוב סלון בבית פרטי, ממשיך עם חדרי שינה וכולל גם את חדרי האורחים.

 

לא לשכוח את החצר!

בשנת 2021 אנשים מעצבים את החצר, המרפסת או הגג שלהם בצורה מושקעת כי הם יודעים שתמיד יכול להיות בידוד נוסף מעבר לפינה. לכן, כל בעלי הבתים שיש להם גם חלל חוץ לא מתפשרים על עיצוב בית ב-360 מעלות ועל ריהוט גינה מפנק.

 

עיצוב בית דורש מחשבה והשקעה בפרטים הקטנים. אם עושים את זה נכון, מרוויחים את כל היתרונות של עיצוב הבית בשנת 2021 ומצטרפים לשורה ארוכה של לקוחות מרוצים.