אין מוצרים בעגלה

כבר רשומים? התחברו

משתמש חדש/ אורח

להזמנה מהירה, פתחו חשבון משתמש ותיהנו מהמסלול המהיר לשליחת הזמנה.

להרשמה

כלי אחסון למטבח ולבית

 

 

בחירה נכונה של כלי אחסון עוזרת לפנות מקום, משפרת את איכות החיים ומסייעת לניקיון ושמירה על היגיינה וסטריליות במטבח. בנוסף, יש סוגים שונים של כלי אחסון שיכולים להתכתב אחד עם השני כדי להשלים את האווירה והעיצוב. רוצים לקבל רעיונות כדי לדעת מה לבחור? הנה המדריך המלא

 

עיצוב מודרני של חלל הפנים בבית מתאפיין בין היתר בניסיון לשמור על כמה שיותר פונקציונאליות. מלבד ההיבט הדקורטיבי של עיצוב וקביעת האווירה בחדרים השונים, חשוב מאוד לשלב פתרונות אחסון נגישים. באמצעות כלי אחסון למטבח ולבית, אפשר להרוויח שורה ארוכה של יתרונות – ובעיקר לחסוך מקום יקר ערך.

 

למה כדאי לשלב כלי אחסון לבית?

החיסכון במקום הוא רק חלק מתוך רשימת תכונות ארוכה יותר של כלי אחסון למטבח ולבית. בטווח הקצר, מדובר על כלים שמשפרים את איכות החיים. באמצעות כלי אחסון, ניתן להפוך את מוצרי המזון, השימורים וגם הסכו"ם לנגישים יותר. בבית פרטי, למיקום של כלי אחסון יש השפעה רבה על היכולת לעבוד במטבח ולנצל כל ס"מ שיש בו בצורה הכי טובה ונוחה.

ברמה היום יומית, כלי אחסון חשובים במטבח ובבית כי הם עוזרים לשמור על היגיינה וסטריליות. כמובן שהשמירה על ניקיון של המטבח מובנית מאליה, אבל צריך להזכיר את החשיבות שלה גם בשאר חדרי הבית – כמו למשל הסלון, חדרי השינה וכן הלאה. במקומות כאלה, הסוד הוא לשלב כלי אחסון שיעזרו לשמור על הפריטים השונים כאשר הם סגורים ומאובטחים. בנוסף, קל יותר לנקות מטבח או בית שבו כל הדברים אסופים בתוך כלי אחסון מעוצבים.

 

כלי אחסון למטבח ולבית

 

עיצוב ופונקציונאליות נפגשים בכלי אחסון

העיצוב החדש של כלי אחסון לבית ולמטבח הופך אותם לחלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו. מלבד היתרונות הפונקציונאליים שכבר הוזכרו, כדאי למשל לשלב פתרונות אחסון כאלה בכל החדרים השונים בגלל שהם מעוצבים בסגנון מודרני ומחמיאים לחלל הפנים.

הדוגמא הכי טובה לשילוב בין עיצוב ופונקציונאליות היא כלי אחסון מזכוכית. הם יכולים לשמש בתור כלי אחסון למקרר, להשתלב בתוך המזווה בתור כלי אחסון לאוכל וכמובן לעמוד בפני עצמם אם רוצים לשים אותם על המדף. בכל אחד מהמקרים האלה, הזכוכית עוזרת לראות מה יש בתוך הכלי גם כאשר היא סגור – אבל היא בעיקר מעוצבת, מודרנית ואלגנטית גם בפני עצמה.

 

איך בוחרים כלי אחסון?

כלי אחסון לאוכל וגם כלי אחסון למקרר נתפסים בתור מובנים מאליהם, בעוד כלי אחסון מזכוכית שמיועדים למטבח או לדקורציה נחשבים לפריבילגיה. עם זאת, כיום ניתן להשיג גם כלים מזכוכית עבה, מחוסמת ואיכותית בלי לחרוג מהתקציב.

הדרך הכי טובה לבחור כלי אחסון היא להתאים אותם לאופי השימוש. השוואה כזו מבוססת בין היתר על הנפח של כלי אחסון מסוימים לעומת כלי אחסון אחרים, על הגודל שלהם ועל שיטת הפתיחה, הנעילה והסגירה. לאחר מכן, ניתן להשוות בין כלי אחסון למטבח וכלי אחסון לבית גם לפי העיצוב והטעם האישי.

 

האחסון שלך זו העבודה שלנו

גוונים מתנות וכלי בית בע"מ היא יבואנית ותיקה של מוצרי עיצוב ואווירה ועכשיו יש לך הזדמנות להשיג דרכנו גם כלי אחסון. אנו מרכזים את כל כלי האחסון הכי טובים, מעוצבים ואיכותיים תחת קורת גג אחת ומעדכנים את הקולקציה מספר פעמים בשנה.

גוונים מתנות וכלי בית בע"מ משווקת את מוצריה באופן עצמאי, לכן הזמנה מאובטחת באתר תאפשר לך להצטרף לרשימה ארוכה של לקוחות מרוצים ולקבל את כלי האחסון החדשים שלך עד הבית ובצורה אחראית.